måndag 13 april 2009

Prinsessan Zera kkl1 livstid


Zeras avelskornings protokoll

Esa, Anna och Anna-Lena hejjar











IPO3 KKL1 SUCH KORAD VA Beathalandet Zera gjorde i dag sin livstidskorning på SK Enköping för Anders Eriksson.
Hon gjorde ett mycket fint skyddsarbete och fick jätte fin kritik på exteriören! Morten förde henne på ett mycket snyggt sätt. Dagen till ära åkte han hoj till korningen medans jag och alla barnen tog bilen. Anna & Esa (Zeras "halter") kom med Zera som var i jätte fin kondition.
Ska bli spännande att följa Anna & Zeras tävlingskarriär!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett jättegrattis till korningen.beathalandet

Jeanette sa...

Grattis syrran!

Matte och jag smygföljer din karriär och jag måste säga att jag är stolt över att vara släkt med dig!

Man får ligga i om man ska komma i närheten av dina resultat, matte kämpar och jag med! Emot henne alltså...

Vi ses på Väddölägret i sommar!

Puss från lillebror Beathalandet Samson

Helen och Jimmy sa...

Stort Grattis.

Googles utvecklare är idioter sa...

Grattis från Dingo med bihang...

Kennel Tingsberget sa...

Stort grattis till Zeras korning. Det är inte många avelstikar som kan stoltsera med dom bedrifterna som hon har....
Kram
Kjell o Kicki