onsdag 24 februari 2010

Prinsessan Zera har blivit en ängel....

Våran underbara Beathalandet Zera har idag fått somna in.

Tack för den tid du har gett oss och Anna och Esa.
Du lämnar ett stort tomrum i våra liv.

Det är med tårarna rinnande ned för mina kinder jag skriver dessa rader. Min lilla princessa finns inte längre utom i mitt hjärta.
Schh2, IPO3, KKL1 livstid, SUCH, Korad, VA2 (estnisk vicesegrarinna), CACIB.
Mycket hann vi med under den tid du fanns hos oss.
Du kommer alltid att finnas med i våra hjärtan.
Usch, nu klarar jag inte mera.

Stort tack till Anna och Esa som har tagit så väl hand om vår prinsessa det sista året!

/Morten









8 kommentarer:

heidi sa...

Denna dag, på sitter vi här, tillsammans
på en vit filt med röda hjärtan, i gröngräset
Fikar, skäller, busar och pratar om våra mattar o hussar
De små valparna sitter i gräset bland oss vuxna.
Fast de sitter inte stilla långa stunder, de små busarna
Äppleträden blommar, ängarna blommar i alla färger
Bergen runtom oss och vattenfallen
Små porlande bäckar
Solen skiner och en mild, ljummen vind smeker våra kinder
Slut ögonen så kan du se oss.
Jag mår bra och min plats hos dig kan ingen ta
Det boet jag har i ditt hjärtan är min allra käraste plats
Där bor jag för evigt
MIN matte är du alltid
Och DU är den bästa matte/husse!
Glöm inte det// kram

Anonym sa...

Vi tänker på er =(
Kram
Carro & Nicklas

Anonym sa...

Tänker på er och underbara Zera!
Lottie och peter

Jeanette sa...

Mina tankar är hos er och Anna...

Kram Jeanette

Helen o Jimmy sa...

Vi tänker på er.
Fina Zera....

Kram

Anna sa...

Tack Morten och Ankie för lånet av denna underbara lilla Zera som vi aldrig kommer att glömma, saknar henne så mycket..Anna och Esa

Unknown sa...

Tänker på er alla i den här svåra stunden.Finns inga ord som kan ge tröst,men när ni tänker tillbaka på hur mycket denna härliga Zera gett er alla så läker sorgen till slut.En stor kram till er och Anna.Mvh Anna-Lena&Scäferligan.

Åsa sa...

Beklagar sorgen! Vet hur mycket Zera har betytt för er. Tänker på er! Kramar Åsa